loading...
شبنم
پولکی بازدید : 31 دوشنبه 11 فروردین 1399 نظرات (0)

خرید ساق بند ادور مدل Tennis Strap سایز متوسط 


قیمت : 36000 تومان


برند : Ador


خرید پستی ساق بند ادور مدل Tennis Strap سایز متوسط 


قیمت ساق بند ادور مدل Tennis Strap سایز متوسط 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



ساق بند ادور مدل Tennis Strap سایز متوسط


 



 



 


 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



 


تنیس یکی از ورزش‌های انفرادی پر طرفدار است. این ورزش به قدرت بدنی بالایی احتیاج دارد که در آن قدرت دست و شانه بسیار تاثیر گذار است. این ورزش شیرین و جذاب، خطرات احتمالی مانند درد آرنج، کمر، مفصل زانو و مچ پا را دارد. یکی از ضایعه‌هایی که در این ورزش ایجاد می‌شود، تنسی البو نام دارد. در ورزش تنیس اتفاق می‌افتد. این ضایعه شامل التهاب تاندون عضلات خارج ساعد بوده که از بالای آرنج شروع می‌شود.
ساق بند ادور مدل Tennis Strap یکی از ابزارهای لازم برای کمک به این ضایعه است. این محصول یک پد محکم دارد که با یک نوار چسب به دور عضله‌ی ساعد و زیر آرنج بسته می‌شود. کار آن وارد کردن فشار ملایمی به ماهیچه‌های ساعد است و این امر باعث می‌شود درد آرنج، مچ دست تا انگشتان بهبود یابد. با وجود استرپ در این محصول امکان تنظیم فشار وارده بر ماهیچه وجود دارد. این عمل ضمن آزاد ماندن مسیر گردش خون صورت می‌گیرد. برای ساخت این محصول از الیاف نئوپرین استفاده شده است. نئوپرن نام یک پارچه‌ی لاستیکی مصنوعی است که از پلیمرهای کلروپرن ساخته می شود. با وجود اینکه بسیار کم کشیده می‌شود ولی بسیار محکم بوده و پایداری بالایی دارد. خبر خوب در این محصول این است که ایجاد حساسیت نمی‌کند و افرادی که پوست حساسی دارند به راحتی می‌توانند از آن استفاده کنند.
نکته‌ی دیگر در این باند این است که می‌توان از آن در درمان ضایعه‌ی دیگری با عنوان گلف البو هم استفاده کرد. این ضایعه از درگیری عضلات داخلی ساعد اتفاق می‌افتد. در این شرایط باید پد باند را روی عضلات داخلی زیر آرنج بست. از این باند بیشتر برای درمان دردهای آرنج تنیسورها و گلف بازان استفاده می شود و در صورت عدم استفاده از آن، این درد مزمن شده و نیاز به گچ گیری یا حتی عمل جراحی خواهد داشت. ساق بند ادور مدل Tennis Strap دارای قابلیت‌ها و ویژگی‌هایی از قبیل جنس نئوپرین، قابلیت ضد حساسیت، دارای عملکرد ایجاد فشار ملایم روی ماهیچه‌های ساعد و مناسب برای ساق دست است.


 



تصاویر بیشتر


 



ساق بند ادور مدل Tennis Strap سایز متوسط
ساق بند ادور مدل Tennis Strap سایز متوسط
ساق بند ادور مدل Tennis Strap سایز متوسط


 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.






 


 


خرید ساق بند ادور مدل Tennis Strap سایز متوسط ارزان , ساق بند ادور مدل Tennis Strap سایز متوسط با قیمت ارزان , خرید Ador ارزان , Ador با قیمت ارزان , خرید پستی ساق بند ادور مدل Tennis Strap سایز متوسط ,خرید اینترنتی ساق بند ادور مدل Tennis Strap سایز متوسط, خرید ساق بند ادور مدل Tennis Strap سایز متوسط با قیمت 36000 ,خرید ساق بند ادور مدل Tennis Strap سایز متوسط فقط 36000 ,خرید Ador ساق بند ادور مدل Tennis Strap سایز متوسط ,خرید Ador با قیمت 36000,kharid ساق بند ادور مدل Tennis Strap سایز متوسط, gheymat ساق بند ادور مدل Tennis Strap سایز متوسط  

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو